expedicia-img
Expedujeme do 24 hodin 

90% zboží

doprava-img
Rychlá doprava 

až do Vaší garáže

darcek-img
Pečlivě balíme 

aby balík došel v pořádku


Časté dotazy - FAQ


Jak zvolím správný filtr?
Většina lidí má z tohoto trauma, ale nemusíte se ničeho obávat. Na stránce máme umístěny katalogy, takže každý si umí prohlédnout jaký filtr potřebuje pro svůj vůz. Samozřejmě, pokud máte nějaké dotazy nebo chcete poradit, jsme tu pro vás a budeme rádi, pokud vyuzijete naše služby. Poradíme vám k vaší spokojenosti.

Jak si vyberu správný olej?
Každý preferuje své značky a své druhy olejů. Proto je náš sortiment tak široký ať uspokojíme co nejvíce zákazníků. Doporucujeme se poradit s námi.

Jaká je cena a způsob dopravy zboží?

Cena zboží se stále započítává samostatně a při závěru objednávky se přičte dle nákupu nalézité poštovné. Balné nebo jiné doplňkové poplatky očekávat samozřejmě nemusíte. 

Můžete si vybrat 2 způsoby dopravy – PPL, DHL FREIGHT. Veškeré informace o doručení a ostatní dotazy vám rádi zodpovíme na naší infolince +420 704 297 297 .

Co znamená zkratka, císlo "OE"?

Jedná se o označení součástek a autodílů, za kterým se skrývá konkrétní typ s jistými vlastnostmi, technickými parametry a určením použití. Většinou má každý výrobce vlastní označení pro své výrobky a proto můžete najít jednu součástku s různým označením, tedy s různými OE čísly. Nejlepší volbou je v takovém případě je volit součástku od originálního výrobce.

Jaká je záruka a reklamační řád?

Veškeré nalezitosti ohledně záruky a reklamace můžete nalézt sem

Pokud máte nějaký problém nebo jste nějakým jiným způsobem nespokojen se svým nákupem u nás tak neváhejte okamžitě kontaktovat a rádi to s vámi probereme k vaší spokojenosti.

Co když si objednám součástku a nebude ta správná? Je možné zrealizovat výměnu?

Všem našim zákazníkům doporučujeme objednávat zboží (součátky) po odborném poradenství se servisem nebo dostatečně znalým mechanikem. V případě, že objednáte jiné zboží než reálně potřebujete, kontaktujte nás a rádi Vám zboží vyměníme za to, které reálně potřebujete a máme ho v nabídce.

Je nákup přes eshop www.runder.cz bezpečný?

Všichni naši partneři jsou renomované spolecnosti s dlouhodobou praxí ve své oblasti, sluzby které poskytují povazujeme za overené a bezpecné, proto nemusíte mít zádné obavy o bezpecnou realizaci Vaší objednávky od prvního kroku az po dorucení zbozí k Vám. O každém kroku vás budeme informovat takže budete přesně vědět, stačí si jen sledovat mail, přijde nám potvrzení o vyexpedování od nás a den před a v den dodání zboží vám přijde sms která vás upozorní.

Za jak dlouho obdržím objednané zboží?

Pokud máme zboží skladem, je možné dorucení i druhý den od vytvoření objednávky, maximálně do 48 hodin. Dorucení zboží do Vašich rukou závisí i na způsobu přepravy, který si vyberete. Pokud i zboží není skladem, není problém vybavit rychle naskladnění k vaší spokojenosti a zboží se jistě k vám dostane takovou rychlostí, abyste byli spokojeni.

Jak budu informován o termínu dodání zboží?

Všechny informace o průběhu zpracování Vaší objednávky Vám budou zasílány mailovou formou. Od přijetí objednávky, přes zpracování a vyexpedování zásilky. Kurýrská společnost vám zašle den předem email a sms, druhý den také sms s bližšími informacemi abyste se přesně uměli zařídit.

Jak mohu za zboží zaplatit?

Za zboží se může hradit bankovním převodem, platební kartou nebo platbou na místě při vyzvednutí, proto dbejte prosím na to abyste se za dané zboží uměli zaplatit. Zboží zašleme jakmile nám budou připsány peníze na úcet a dohlédneme na to aby se k vám dostalo bezproblémově.

Co když nebudu zastižen na dorucovací adrese?

Pokud by se z nějakých příčin stalo, že musíte náhle odcestovat nebo nebudete k zastižení následující dny, je třeba nám zavolat a my to uděláme tak aby zboží přišlo k vám když vám to bude vyhovovat. Pokud už zboží odešlo, umíme se dohodnout, aby to kurýr ještě podršel, kurýr vám bude volat několik dní za sebou ohledně převzetí, takže máte možnost výběru.

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Chceme, abyste byli s nákupem u nás spokojeni. Proto je třeba využít naší infolinky a my se přesně podíváme co přesně potřebujete. Samozřejmě že je zboží možné vrátit popřípadě vyměnit za pozadované, ale abychom předešli těmto okolnostem, zdrzíte hlavně sebe, neváhejte nás kontaktovat.

Čím se lišíte od konkurence?

Pohybujeme se v této sféře už dlouhá léta, máme léty ověřené zdroje a většinu značek přímo distribujeme pro Slovenský trh, takže u nás si koupíte jen kvalitní věci za bezkonkurenční ceny. Jsme tu pro vás kazdý den, připravený plnit vaše pozadavky.

Co když si vytvořím objednávku o víkendu nebo státní svátek?

Vaše objednávka bude zpracována v nejbližší pracovní den. Výjimkou mohou být jen zvláštní důvody prodávajícího (technická údrzba eshopu), na kterou byste ale byli upozorněni s informací o reálném termínu vyřízení Vaší objednávky.

Jakékoliv Vaše další dotazy mzete směřovat přímo na nás na emailové adrese info@runder.cz nebo na telefonní číslo +420 704 297 297

;
Expedujeme do 24 hodin 90% zboží
Rychlá doprava až do Vaší garáže
Pečlivě balíme aby balík došel v pořádku