ATOMIUM active diesel PLUS je přísada do motorového oleje určená k obnovení výkonových parametrů motoru: kompresi, výkon, zrychlení, efektivní spotřebu paliva, jakož ik prodloužení životnosti motoru a prevenci poruch v nouzových situacích. Směs je určena pro úpravu dieselových motorů pro osobní automobily s najetými 50 000 km a více. Vhodné pro všechny typy a konstrukce motorů, včetně přeplňovaných a nepřeplňovaných.
Tribotechnická směs mění proces tření kovových povrchů. Nereaguje s motorovými oleji a jejich obaly s chemickými přísadami, nemění jejich vlastnosti a charakteristiky.
ÚČINKY APLIKACE
Atomová sloučenina vytváří speciální podmínky v oblastech tření, což vede k vytvoření ochranné kovové vrstvy. Kryje opotřebované povrchy, optimalizuje třecí vůle a zachovává hustý olejový film.
TOTO VÁM UMOŽŇUJE VYŘEŠIT NÁSLEDUJÍCÍ ÚKOLY:
PRO OBNOVENÍ A VYROVNĚNÍ ÚROVNĚ KOMPRESE VE VALCÍCH.
Obnova tvaru válců a hustý olejový film na jejich povrchu utěsňuje mezery mezi kompresními kroužky a stěnami válců. To zabraňuje průniku plynů a výsledkem je zvýšení komprese a její vyrovnání mezi válci. Ošetření tribo-složkou nemůže zvýšit kompresi, jako je nominální úroveň definovaná pro tento specifický motor, což činí použití kompozice bezpečným.
Obnova opotřebovaných válců a pístních kroužků je ve skutečnosti jediným stabilním a bezpečným způsobem, jak zlepšit těsnost jejich spojení. Díky tomu je směs Atomium jedním z nejlepších aditiv do pouzder s nízkou kompresí.
ZASTAVIT SPALOVÁNÍ MOTOROVÉHO OLEJE NEBO JEJ VÝRAZNĚ SNÍŽIT
Ošetření směsí Atomium zlepšuje pohyblivost pístních kroužků (vyčištěním drážek pístů) a zužuje třecí vůle mezi nimi a válci. Díky tomu je práce kroužku efektivnější a zlepšuje se odstraňování oleje ze stěn válce. Méně oleje se dostane do spalovací komory a tam vyhoří, zejména při vysokých otáčkách motoru. Obnova opotřebovaných povrchů je jakýmsi „přirozeným“ způsobem, jak odstranit hlavní příčinu hoření oleje. Existují aditiva do motorového oleje, která jsou zaměřena právě na tento problém. Sloučenina Atomium navrhuje snížení spotřeby oleje jako jeden pozitivní efekt v řadě jiných.
Pamatujte, že hoření oleje může mít i jiné důvody, například „ztvrdlé“ těsnění dříku ventilu. Nejvýraznějším příznakem je namodralý kouř ve výfuku po nečinnosti. Tribotechnická směs je neaktivní s gumovými detaily a nedokáže obnovit jejich funkčnost.
Hladina motorového oleje může také neustále klesat v případě úniku oleje. Nejčastějšími příčinami jsou praskliny v olejové vaně nebo dokonce blok motoru a také poškozené těsnění. V těchto případech můžete snadno zjistit stopy úniku mimo motor nebo na silnici pod autem. Pokud nějaké existují, potřebujete urgentní pomoc od profesionálního automechanika.
K ODSTRANĚNÍ tikaní ZVĚDÁKŮ VENTILŮ NEBO HYDRAULICKÝCH Zvedadel
Hlučné zvedáky a neustálé klepání z ventilového ústrojí motoru je dobře známým příznakem, který se často nazývá „motor zvedáku“. Je to důsledek opotřebování pístu zdvihátka, zejména v případě nízkého tlaku oleje a nedostatku mazání během velkého počtu najetých kilometrů.
Ochranná vrstva vytvořená sloučeninou Atomium obnovuje tvar povrchu pístu, optimalizuje vůle, čímž zabraňuje úniku oleje a normalizuje jeho tlak uvnitř mechanismu. To zajišťuje normální práci jednotky a zastaví hluk zvedáku nebo zvedáku.
Poznámka – Směs Atomium není přísadou pro čištění ventilů. K odstranění sazí ze spalovací komory by se měly použít jiné produkty.
NA SNÍŽENÍ HLUKU MOTORU A ÚROV VIBRACÍ
Zvláštní pravidelný hluk a vibrace motoru mohou mít různé důvody. Ne všechny mohou být opraveny přísadou proti hluku motoru. Nejčastější příčinou je však opotřebování. Rozšiřuje třecí vůli, což může vést ke „škubání“ železa při startování motoru. Může snížit kompresi v některých válcích, snížit sílu zdvihu a narušit celkovou rovnováhu motoru, takže se začne třást.
Obnovení a vyrovnání komprese ve válcích pomocí sloučeniny Atomium (jak již bylo vysvětleno výše) vede k hladkému chodu motoru. Kromě toho silný a trvalý olejový film změkčuje kontakty kovových částí. To vše umožňuje snížit nebo úplně zastavit hluk a vibrace motoru.
NA OBNOVENÍ TLAKU OLEJE V SYSTÉMU.
Pokles tlaku oleje může být způsoben celkovým nedostatkem oleje v systému nebo opotřebováním olejového čerpadla.
Obnova třecích ploch vrátí výstupní tlak čerpadla na nominální úroveň a tím problém vyřeší.
PRO SNÍŽENÍ SPOTŘEBY PALIVA.
Obnovení a vyrovnání komprese zajišťuje lepší spalování paliva. Na stejné množství energie je tedy zapotřebí méně paliva.
Hustý olejový film také rozšiřuje hydrodynamickou třecí zónu, což snižuje ztráty třením téměř o 50%. Můžete očekávat, že ošetření motoru směsí Atomium může snížit spotřebu paliva o 6-8% při zachování běžného jízdního režimu. Přesné číslo závisí na počátečním stavu vašeho auta a jeho najetých kilometrů.
Poznámka – Atomium není přísada do paliva, nemění vlastnosti paliva ani nemění režimy spalování.
PRO ZVÝŠENÍ VÝKONU MOTORU A AKCELERACI
Normalizace komprese poskytuje nominální výkon motoru. Je to citelné zejména při akceleraci, kdy potřebujete prudce zvýšit otáčky.
Abyste se zbavili kouře z výfuku, snižte jeho toxicitu.
Obnova komprese a optimalizace mezer ve skupině válec-píst zajišťuje kvalitní spalování paliva a snižuje olejové výpary. Tím se snižuje obsah nespálených částic paliva a produktů spalování oleje ve výfukových plynech, čímž se snižuje jejich kouřivost a toxicita.
KROMĚ ŘEŠENÍ SKUTEČNÝCH PROBLÉMŮ VÁM POUŽITÍ TRIBO-Sloučeniny UMOŽŇUJE DOSÁHNOUT PREVENTIVNÍ ÚČINKY:
ABY MOTOR ULEHČIL NASTARTOVÁNÍ A SNÍŽILI JEHO OPOTŘEBOVÁNÍ BĚHEM „STUDENÝCH STARTŮ“.
Olejový film zachycený ochrannou vrstvou na třecích plochách nikdy nestéká dolů ani během dlouhých přestávek. Takže úplně první pohyby pístu (stejně jako pohyby jiných částí motoru) při startování jsou namazány. Dostatečně snižuje opotřebování motoru. Je to důležité zejména v chladném počasí, kdy olej v pánvi houstne a jeho dodání do různých částí motoru trvá déle.
NA OCHRANU MOTORU PŘED OPOTŘEBOVÁNÍM PŘI VYSOKÉ ZÁTĚŽI .
Ochranná vrstva má díky svým strukturálním vlastnostem zvýšenou mikroelasticitu (při nárazu se zdeformuje a poté místo zničení obnoví svůj tvar) a mikrotvrdost (ke zničení je zapotřebí většího zatížení). Hustší olejový film na povrchu vrstvy také snižuje přímý kontakt dílů, odolává zvýšenému tepelnému a mechanickému zatížení.
To vše umožňuje snížit opotřebení motoru. Je to obzvláště důležité pro jízdu v dopravních zácpách, kdy je olej přehřátý a zkapalněný v důsledku nedostatečného chlazení. A také při manévrování při nízké rychlosti, kdy dojde k nedostatku oleje v důsledku nízkého tlaku.
K OCHRANĚ MOTORU V PŘÍPADĚ NOUZOVÉ ZTRÁTY OLEJE.
Olejový film, který díky svým konstrukčním vlastnostem drží na ochranné vrstvě, je schopen ochránit motor před odíráním a zasekáváním v případě náhlého poklesu tlaku oleje.
To vám umožní vyhnout se rozbití, pokud ztráta oleje nebo pokles tlaku nebyly okamžitě zaznamenány. Kromě toho vám to v některých případech (v závislosti na konstrukci konkrétního motoru) umožňuje jemně dovést auto k čerpací stanici sami.
ZNAKY OPOTŘEBENÍ MOTORU
Existují různé známky kritického opotřebování komponent motoru. Zvyšující se opotřebování se zpravidla projevuje snížením dynamiky motoru, zvýšením průměrné spotřeby paliva při stejných jízdních režimech.
Následují některé z nejběžnějších známek opotřebování, u kterých může ošetření motoru tribo-směsí výrazně oddálit potřebu opravy:
JAK TO FUNGUJE?
Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.
První pomoc:
Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.
Důležité:
Počet hodnocení 0
Zeptejte se nás ohledně produktu: ATOMIUM active diesel PLUS 90ml
zakoupené na runder.cz 17.11.2024
zakoupené na runder.cz 10.11.2024
zakoupené na runder.cz 05.11.2024
zakoupené na runder.cz 05.11.2024
zakoupené na runder.cz 30.10.2024
zakoupené na runder.cz 04.11.2024