expedicia-img
Expedujeme do 24 hodin 

90% zboží

doprava-img
Rychlá doprava 

až do Vaší garáže

darcek-img
Pečlivě balíme 

aby balík došel v pořádku

ATOMIUM active diesel PLUS 90ml

skladem
Výrobce: Atomium
Zjistěte přesný typ oleje - Online katalog
Kód produktu
AT01
743 Kč
Cena bez DPH: 614 Kč

ATOMIUM active diesel PLUS je přísada do motorového oleje určená k obnovení výkonových parametrů motoru: kompresi, výkon, zrychlení, efektivní spotřebu paliva, jakož ik prodloužení životnosti motoru a prevenci poruch v nouzových situacích. Směs je určena pro úpravu dieselových motorů pro osobní automobily s najetými 50 000 km a více. Vhodné pro všechny typy a konstrukce motorů, včetně přeplňovaných a nepřeplňovaných.

Tribotechnická směs mění proces tření kovových povrchů. Nereaguje s motorovými oleji a jejich obaly s chemickými přísadami, nemění jejich vlastnosti a charakteristiky.

a62cd875-6a6e-45e5-bc27-9c7df8f233ee-cr00970300-pt0-sx970-v1-.png

ÚČINKY APLIKACE

Atomová sloučenina vytváří speciální podmínky v oblastech tření, což vede k vytvoření ochranné kovové vrstvy. Kryje opotřebované povrchy, optimalizuje třecí vůle a zachovává hustý olejový film.

TOTO VÁM UMOŽŇUJE VYŘEŠIT NÁSLEDUJÍCÍ ÚKOLY:

PRO OBNOVENÍ A VYROVNĚNÍ ÚROVNĚ KOMPRESE VE VALCÍCH.
Obnova tvaru válců a hustý olejový film na jejich povrchu utěsňuje mezery mezi kompresními kroužky a stěnami válců. To zabraňuje průniku plynů a výsledkem je zvýšení komprese a její vyrovnání mezi válci. Ošetření tribo-složkou nemůže zvýšit kompresi, jako je nominální úroveň definovaná pro tento specifický motor, což činí použití kompozice bezpečným.
Obnova opotřebovaných válců a pístních kroužků je ve skutečnosti jediným stabilním a bezpečným způsobem, jak zlepšit těsnost jejich spojení. Díky tomu je směs Atomium jedním z nejlepších aditiv do pouzder s nízkou kompresí.


ZASTAVIT SPALOVÁNÍ MOTOROVÉHO OLEJE NEBO JEJ VÝRAZNĚ SNÍŽIT
Ošetření směsí Atomium zlepšuje pohyblivost pístních kroužků (vyčištěním drážek pístů) a zužuje třecí vůle mezi nimi a válci. Díky tomu je práce kroužku efektivnější a zlepšuje se odstraňování oleje ze stěn válce. Méně oleje se dostane do spalovací komory a tam vyhoří, zejména při vysokých otáčkách motoru. Obnova opotřebovaných povrchů je jakýmsi „přirozeným“ způsobem, jak odstranit hlavní příčinu hoření oleje. Existují aditiva do motorového oleje, která jsou zaměřena právě na tento problém. Sloučenina Atomium navrhuje snížení spotřeby oleje jako jeden pozitivní efekt v řadě jiných.

Pamatujte, že hoření oleje může mít i jiné důvody, například „ztvrdlé“ těsnění dříku ventilu. Nejvýraznějším příznakem je namodralý kouř ve výfuku po nečinnosti. Tribotechnická směs je neaktivní s gumovými detaily a nedokáže obnovit jejich funkčnost.
Hladina motorového oleje může také neustále klesat v případě úniku oleje. Nejčastějšími příčinami jsou praskliny v olejové vaně nebo dokonce blok motoru a také poškozené těsnění. V těchto případech můžete snadno zjistit stopy úniku mimo motor nebo na silnici pod autem. Pokud nějaké existují, potřebujete urgentní pomoc od profesionálního automechanika.

K ODSTRANĚNÍ tikaní ZVĚDÁKŮ VENTILŮ NEBO HYDRAULICKÝCH Zvedadel
Hlučné zvedáky a neustálé klepání z ventilového ústrojí motoru je dobře známým příznakem, který se často nazývá „motor zvedáku“. Je to důsledek opotřebování pístu zdvihátka, zejména v případě nízkého tlaku oleje a nedostatku mazání během velkého počtu najetých kilometrů.
Ochranná vrstva vytvořená sloučeninou Atomium obnovuje tvar povrchu pístu, optimalizuje vůle, čímž zabraňuje úniku oleje a normalizuje jeho tlak uvnitř mechanismu. To zajišťuje normální práci jednotky a zastaví hluk zvedáku nebo zvedáku.
Poznámka – Směs Atomium není přísadou pro čištění ventilů. K odstranění sazí ze spalovací komory by se měly použít jiné produkty.


NA SNÍŽENÍ HLUKU MOTORU A ÚROV VIBRACÍ
Zvláštní pravidelný hluk a vibrace motoru mohou mít různé důvody. Ne všechny mohou být opraveny přísadou proti hluku motoru. Nejčastější příčinou je však opotřebování. Rozšiřuje třecí vůli, což může vést ke „škubání“ železa při startování motoru. Může snížit kompresi v některých válcích, snížit sílu zdvihu a narušit celkovou rovnováhu motoru, takže se začne třást.
Obnovení a vyrovnání komprese ve válcích pomocí sloučeniny Atomium (jak již bylo vysvětleno výše) vede k hladkému chodu motoru. Kromě toho silný a trvalý olejový film změkčuje kontakty kovových částí. To vše umožňuje snížit nebo úplně zastavit hluk a vibrace motoru.

NA OBNOVENÍ TLAKU OLEJE V SYSTÉMU.
Pokles tlaku oleje může být způsoben celkovým nedostatkem oleje v systému nebo opotřebováním olejového čerpadla.
Obnova třecích ploch vrátí výstupní tlak čerpadla na nominální úroveň a tím problém vyřeší.

PRO SNÍŽENÍ SPOTŘEBY PALIVA.
Obnovení a vyrovnání komprese zajišťuje lepší spalování paliva. Na stejné množství energie je tedy zapotřebí méně paliva.
Hustý olejový film také rozšiřuje hydrodynamickou třecí zónu, což snižuje ztráty třením téměř o 50%. Můžete očekávat, že ošetření motoru směsí Atomium může snížit spotřebu paliva o 6-8% při zachování běžného jízdního režimu. Přesné číslo závisí na počátečním stavu vašeho auta a jeho najetých kilometrů.
Poznámka – Atomium není přísada do paliva, nemění vlastnosti paliva ani nemění režimy spalování.


PRO ZVÝŠENÍ VÝKONU MOTORU A AKCELERACI
Normalizace komprese poskytuje nominální výkon motoru. Je to citelné zejména při akceleraci, kdy potřebujete prudce zvýšit otáčky.
Abyste se zbavili kouře z výfuku, snižte jeho toxicitu.
Obnova komprese a optimalizace mezer ve skupině válec-píst zajišťuje kvalitní spalování paliva a snižuje olejové výpary. Tím se snižuje obsah nespálených částic paliva a produktů spalování oleje ve výfukových plynech, čímž se snižuje jejich kouřivost a toxicita.

KROMĚ ŘEŠENÍ SKUTEČNÝCH PROBLÉMŮ VÁM POUŽITÍ TRIBO-Sloučeniny UMOŽŇUJE DOSÁHNOUT PREVENTIVNÍ ÚČINKY:

ABY MOTOR ULEHČIL NASTARTOVÁNÍ A SNÍŽILI JEHO OPOTŘEBOVÁNÍ BĚHEM „STUDENÝCH STARTŮ“.
Olejový film zachycený ochrannou vrstvou na třecích plochách nikdy nestéká dolů ani během dlouhých přestávek. Takže úplně první pohyby pístu (stejně jako pohyby jiných částí motoru) při startování jsou namazány. Dostatečně snižuje opotřebování motoru. Je to důležité zejména v chladném počasí, kdy olej v pánvi houstne a jeho dodání do různých částí motoru trvá déle.


NA OCHRANU MOTORU PŘED OPOTŘEBOVÁNÍM PŘI VYSOKÉ ZÁTĚŽI .
Ochranná vrstva má díky svým strukturálním vlastnostem zvýšenou mikroelasticitu (při nárazu se zdeformuje a poté místo zničení obnoví svůj tvar) a mikrotvrdost (ke zničení je zapotřebí většího zatížení). Hustší olejový film na povrchu vrstvy také snižuje přímý kontakt dílů, odolává zvýšenému tepelnému a mechanickému zatížení.
To vše umožňuje snížit opotřebení motoru. Je to obzvláště důležité pro jízdu v dopravních zácpách, kdy je olej přehřátý a zkapalněný v důsledku nedostatečného chlazení. A také při manévrování při nízké rychlosti, kdy dojde k nedostatku oleje v důsledku nízkého tlaku.

K OCHRANĚ MOTORU V PŘÍPADĚ NOUZOVÉ ZTRÁTY OLEJE.
Olejový film, který díky svým konstrukčním vlastnostem drží na ochranné vrstvě, je schopen ochránit motor před odíráním a zasekáváním v případě náhlého poklesu tlaku oleje.
To vám umožní vyhnout se rozbití, pokud ztráta oleje nebo pokles tlaku nebyly okamžitě zaznamenány. Kromě toho vám to v některých případech (v závislosti na konstrukci konkrétního motoru) umožňuje jemně dovést auto k čerpací stanici sami.

ZNAKY OPOTŘEBENÍ MOTORU

Existují různé známky kritického opotřebování komponent motoru. Zvyšující se opotřebování se zpravidla projevuje snížením dynamiky motoru, zvýšením průměrné spotřeby paliva při stejných jízdních režimech.
Následují některé z nejběžnějších známek opotřebování, u kterých může ošetření motoru tribo-směsí výrazně oddálit potřebu opravy:

  • Při startování motoru se ozývá „cinkání železa“.
  • V důsledku opotřebování stěn válců se mezery mezi nimi a pístními kroužky zvětšují.
  • Při startování studeného motoru se mezery ještě nezmenšily v důsledku tepelné roztažnosti dílů, píst může provádět příčné pohyby doprovázené rázem. Rychlý sled úderů splývá do všeobecného „zvonění“, motor „chrastí“.
  • To je obzvláště patrné při startování v chladném počasí, kdy se mezery ještě více rozšíří. To naznačuje, že povrchy válců jsou velmi opotřebované a každý takový start je opotřebovává ještě víc.
  • Ve výfuku je neustále modrý kouř.
  • Modrý kouř znamená, že olej neustále vstupuje do spalovacích komor, což naznačuje, že mezi válci a pístními kroužky jsou rozšířeny mezery v důsledku jejich opotřebení.
  • Tribotechnická směs je schopna obnovit opotřebované povrchy, odstranit kouř a snížit spotřebu oleje.
  • Motor začal pracovat hlasitěji, silněji a objevily se vibrace.
  • Tyto příznaky mohou naznačovat, že kompresní rovnováha je narušena.
  • Písty v různých válcích jsou tlačeny různými silami, což narušuje rovnoměrnost motoru. Pokud se tento znak objevil náhle a prudce na sebe upozornil, je možné, že došlo k prasknutí – například prasknutí pístního kroužku. Pokud se vibrace a hluk zvyšovaly postupně, nepostřehnutelně, je to pravděpodobně důsledek opotřebování. V tomto případě bude tribotechnická směs Atomium schopna obnovit opotřebované povrchy.

JAK TO FUNGUJE?

  • Vlivem tribo-sloučeniny se na opotřebovaných částech vytvoří ochranná kovová vrstva, která je schopna trvale udržet hustý olejový film.
  • Obnovený tvar a rozměry + hustší olejový film na povrchu -> běžný provoz motorových jednotek.
  • Tribotechnická směs obsahuje částice aktivního minerálu.
  • Minerální částice, které se dostanou do zón lokálních kontaktů třecích ploch s teplotou více než 1000 stupňů a vysokým tlakem, aktivují elektronická spojení v kovu. Umožňuje povrchu zachytit kov z motorového oleje, který je tam jako produkt opotřebování motoru. Postupně se na celé třecí ploše vytvoří speciální ochranná vrstva. Je pevnější než běžný povrch a díky své porézní struktuře dokáže udržet hustší olejový film.
  • Mikropóry ochranné vrstvy jsou vyplněny olejem, který pod silami povrchového napětí vytváří souvislý film. Obnovení tvaru a efektivnější mazání umožňují částem plnit své funkce tak, jak to bylo stanoveno v konstrukci motoru, což vede k obnovení výkonnostních charakteristik všech třecích jednotek.


diesel-plus



Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.



První pomoc:




  • V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu omyjte mýdlem.

  • V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.

  • V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.





Způsob použití


Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.



Důležité:





Účinky použití



  • 1. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Diesel + do motorového oleje plnícím hrdlem oleje (výpočet dávky – viz tabulka) 500–1000 km před výměnou oleje, s vozidlem pak jezděte až do nejbližší pravidelné výměny oleje (nejméně však 500 km). V případě značného znečištění oleje (možné rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíře) ihned začněte s druhou fází ošetření.

  • 2. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleje (viz tabulka) as vozidlem jezděte v běžném režimu až do následující výměny oleje.

  • 3. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Diesel+ do nového motorového oleje (viz tabulka) as vozidlem jezděte v běžném režimu až do následující výměny oleje.

    • Před použitím nádobu s aditivem Atomium Active Diesel + důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené usazeniny (jedná se o aktivní složky).

    • Aditivum Atomium Active Diesel + nalijte do zahřátého motoru standardním plnícím hrdlem oleje.

    • Po použití aditiva Atomium Active Diesel + nechte motor běžet 5 minut na volnoběhu a poté s vozidlem jezděte nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).

    • Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.

    • Aditivum Atomium Active Diesel+ je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.

    • V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motorů doporučujeme po ošetření přípravkem Atomium Active Diesel+ a odjetí 30 000 až 40 000 km aplikovat aditivum Atomium Regular.

    • Po odjetí 100 000 km doporučujeme ošetření zopakovat.

    • U přeplňovaných motorů se doporučuje zopakovat ošetření již po odjetí 50 000 až 55 000 km.

    • V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření dalších součástí vozidla, tzn. převodovky, hydraulického posilovače řízení a pod.




    • V 1. fázi čistí třecí plochy od laků a usazenin, včetně dekarbonizace dráhy pístních kroužků;

    • Zvyšuje a stabilizuje kompresi ve válcích spalovacího motoru (zformováním nové vrstvičky a utěsněním vůlí při třecích součástech);

    • Obnovuje správný tlak oleje v mazací soustavě motoru;

    • Snižuje spotřebu oleje;

    • Prodlužuje životnost motoru 1,5–2 krát (díky snížení intenzity opotřebení);

    • Zvyšuje účinný výkon motoru (v důsledku zlepšení průběhu spalování, omezení úniku spalin do karteru a snížení třecích ztrát);

    • Snižuje spotřebu oleje v motoru až 3 krát (zvýšením plynotěsnosti drážek pro pístní kroužky);

    • Zajišťuje maximální ochranu motoru v extrémních provozních podmínkách, při přetěžování nebo přehřívání a během studených startů;

    • Značně zjednodušuje startování při nízkých teplotách;

    • Nezhoršuje provozní parametry všech těsnění;

    • Snižuje spotřebu paliva u spalovacího motoru o 8–10 % (v důsledku obnovy správné komprese a zlepšení průběhu spalování);

    • Snižuje hluk a vibrace u dieselového motoru o 5–10 dB (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);

    • Snižuje emise CO/CH ve výfukových plynech až o 50 % (v důsledku zlepšení průběhu spalování);

    • Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje nebo úplné ztrátě (tlaku) oleje;

    • Obnovuje správnou funkci hydraulických zdvihadel ventilů.




opytajte-sa-maskot

Nevíte si vybrat? Jsme tady pro Vás

Zeptejte se nás ohledně produktu: ATOMIUM active diesel PLUS 90ml

Typ vozidla:

Expedujeme do 24 hodin 90% zboží
Rychlá doprava až do Vaší garáže
Pečlivě balíme aby balík došel v pořádku