ATOMIUM active gasoline PLUS je přísada do motorového oleje určená k obnovení provozních vlastností motoru: kompresi, výkon, zrychlení, úroveň spotřeby paliva a také k prodloužení životnosti motoru. Je také schopen minimalizovat riziko poruch při nouzové ztrátě oleje. Směs je určena k ošetření benzinových motorů (nebo zcela stejných benzinových) osobních automobilů s najetými více než 50 000 km. Aditivum je založeno na technologii, která umožňuje jeho použití pro motory jakéhokoli typu a konstrukce, včetně přeplňovaných a nepřeplňovaných. Může být úspěšně použit pro plynové motory (stejně pro druhy paliva CNG, LNG a LPG), jakož i pro dvoupalivové motory.
Atomium Active Plus interaguje pouze s kovovými povrch ve třecích oblastech. Je chemicky neutrální, neovlivňuje vlastnosti motorového oleje ani úmyslně, ani náhodně.
ÚČINKY APLIKACE
V oblasti vysoké teploty a tlaku aditivum Atomium oil aktivuje kovové vazby v třecí ploše. Tím se postupně vytváří jakási ochranná vrstva, která vyplňuje opotřebovaná místa a zužuje třecí vůle na optimální šířku. Je také schopen udržet hustý film motorového oleje.
To vám umožní vyřešit následující úkoly:
ZVÝŠIT ÚROVEŇ KOMPRESE A STEJNOU VE VŠECH VALCÍCH.
Obnovené stěny válců a hustý olejový film stahují mezery mezi válci a pístními kroužky. Tím se dostatečně sníží průnik stlačeného vzduchu do olejové vany a tím se zvýší komprese. Ošetření aditivem Atomium nezvyšuje kompresi nad normální úroveň pro konkrétní typ motoru, ale dělá to tak, jak tomu bylo v novém motoru.
Jiné přísady do benzinových motorů mohou úspěšně fungovat jako modifikátory proti tření, které pokrývají válce lehce kluznými materiály. Avšak pouze obnovení tvaru válců může zajistit stabilní a bezpečné zvyšování komprese. To je důvod, proč může být sloučenina Atomium považována za jednu z nejlepších přísad do pouzder s nízkou kompresí.
ZASTAVIT SPALOVÁNÍ MOTOROVÉHO OLEJE NEBO JEJ VÝRAZNĚ SNÍŽIT
Ochranná vrstva vytvořená jako výsledek ošetření motoru směsí Atomium zužuje třecí vůle mezi pístními kroužky a válci. To zlepšuje seškrabování oleje prstencem a tím snižuje množství oleje, které se má spálit ve spalovací komoře při každém zdvihu. Může dostatečně snížit nebo dokonce eliminovat hoření oleje v motoru.
Přirozené opotřebování a rozšířené vůle jsou jen jedním z důvodů hoření oleje, i když nejčastějším. Jiné mechanické přestávky, například. ztvrdlá těsnění dříku ventilu nebo praskliny a poškození těsnění mohou způsobit plýtvání olejem. Tribotechnická směs je neaktivní s gumovými detaily a nedokáže opravit únik oleje přes zlomené části, neboť funguje pouze ve třecích oblastech.
Atomová sloučenina nemění bod vzplanutí oleje ani žádnou jinou vlastnost. Obnovuje normální funkčnost pístních kroužků. Eliminace spalování oleje je tedy jen jedním z pozitivních důsledků.
K ODSTRANĚNÍ tikajícího hluku Z HLAVY MOTORU
Typickým problémem opotřebovaných motorů je dráždivý tikot ve ventilovém rozvodu motoru. Oderky na pístu hydraulického zdvihátka vytékají olej z vnitřního objemu a zařízení nemůže vykonávat své funkce.
Ochranná vrstva vytvořená směsí Atomium obnovuje tvar povrchu pístu, optimalizuje vůle, čímž zabraňuje úniku oleje a tím řeší problém. Nepotřebujete utrácet peníze a čas na výměnu všech zvedáků nebo zvedáků ventilů.
Poznámka – Směs Atomium není přísadou pro čištění ventilů. K odstranění sazí ze spalovací komory by se měly použít jiné produkty.
ZBAVTE SE HLUKU A VIBRACÍ MOTORU
Neočekávané zvuky a vibrace v motoru mohou naznačovat různé poruchy. Nejčastěji jde o jakési „přichycení“ železa v bloku motoru, zejména při startování. Motor je studený a všechny vůle jsou rozšířeny. Opotřebované části mají ještě větší mezery. Píst se začne pohybovat nejen nahoru a dolů, ale také do stran a narazí do bloku motoru.
Motor od začátku ošetřený aditivem Atomium Active Plus má na třecích plochách a zejména na stěnách válců mazací film. Zjemňuje již první pohyby a odstraňuje zvláštní zvuky.
Dalším důvodem vibrací je rozdíl v kompresi ve válcích. Každý z nich má svoji vlastní úroveň výkonu, takže motor je při každém zdvihu poháněn jinak. Jak již bylo popsáno výše, sloučenina Atomium umožňuje téměř stejnou kompresi. Motor začne pracovat hladší a tišší.
K OBNOVENÍ OLEJOVÉHO ČERPADLA A ÚROVNĚ TLAKU
Pokles tlaku oleje může být způsoben celkovým nedostatkem oleje v systému nebo opotřebováním olejového čerpadla.
Obnova třecích ploch vrátí výstupní tlak čerpadla na nominální úroveň a tím problém vyřeší.
PRO MINIMALIZOVÁNÍ SPOTŘEBY PALIVA
Nominální komprese je klíčovým faktorem pro efektivní spalování paliva. Čím více energie motor získá z paliva, tím méně benzínu potřebuje. Navíc ošetření sloučeninou Atomium snižuje tření téměř o 50 %. Celkově mohou tyto faktory snížit spotřebu paliva o 6-8% při zachování běžného jízdního režimu. Přesné číslo závisí na počátečním stavu vašeho auta a jeho najetých kilometrů.
Poznámka – Atomium není přísada do paliva, nemění vlastnosti paliva ani nemění režimy spalování.
PRO ZVÝŠENÍ VÝKONU MOTORU A AKCELERACI
Normalizace komprese poskytuje nominální výkon motoru. Je to citelné zejména při akceleraci, kdy potřebujete prudce zvýšit otáčky.
Ke snížení kouře ve výfuku a jeho toxicity
Obnova komprese a optimalizace mezer ve skupině válec-píst zajišťuje kvalitní spalování paliva a snižuje olejové výpary. Tím se snižuje obsah nespálených částic paliva a produktů spalování oleje ve výfukových plynech, čímž se snižuje jejich kouřivost a toxicita.
Přísada Atomium nejenže obnoví opotřebované benzinové motory či plynové motory, ale také dostatečně zpomalí následné opotřebování. Prodlužuje životnost motoru 2-3krát a umožňuje vám vyhnout se nákladným přestavbám.
OŠETŘENÍ ATOMIOVÝMI SLOUČENINAMI UMOŽŇUJE:
ULEHČIT STARTOVÁNÍ MOTORU A MINIMALIZOVAT JEHO OPOTŘEBOVÁNÍ V MOMENTU SUCHÉHO TŘENÍ
Ochranná vrstva vytvořená produktem Atomium má mikroporézní strukturu. Motorový olej proniká do těchto pórů a vytváří hustý a trvalý film po celém povrchu. Tento olej nikdy neteče dolů do olejové vany ani během dlouhých období nečinnosti.
Takže od samého začátku jsou mazány části motoru a především písty. Výrazně snižuje síly opotřebování při startování motoru. Pomáhá zejména v chladném počasí, kdy je obtížné přečerpat zamrzlý olej přes motor.
SNÍŽIT SÍLY OPOTŘEBOVÁNÍ V DOPRAVNÍCH ZÁPÁCH
V zácpách motor pracuje v horším možném režimu. Chybí mu chlazení, protože nedochází k proudění vzduchu, má nízký tlak oleje v systému z důvodu práce naprázdno a nízkých otáček. V těchto podmínkách se motorový olej přehřívá a zkapalňuje. Úroveň ochrany oleje proti opotřebení klesá.
V ošetřeném motoru jsou všechny třecí plochy chráněny kovovou vrstvou, která má zvýšenou mikroelasticitu (při kolizi se zdeformuje a poté místo zničení obnoví svůj tvar) a mikrotvrdost (ke zničení je zapotřebí větší zátěž). Tato vrstva odolává opotřebení mnohem lépe než původní povrch. Hustší olejový film na povrchu vrstvy také snižuje řadu kontaktů dílů.
NA MINIMALIZOVÁNÍ RIZIKA PORUCHY V PŘÍPADĚ NOUZOVÉ ZTRÁTY ROPY
Olejový film, který díky svým konstrukčním vlastnostem drží na ochranné vrstvě, je schopen ochránit motor před odíráním a zasekáváním v případě náhlého poklesu tlaku oleje.
To vám umožní vyhnout se rozbití, pokud ztráta oleje nebo pokles tlaku nebyly okamžitě zaznamenány. Kromě toho vám to v některých případech (v závislosti na konstrukci konkrétního motoru) umožňuje jemně dovést auto k čerpací stanici sami.
ZNAKY OPOTŘEBENÍ MOTORU
Známky mechanického opotřebování přicházejí pomalu, zatímco náhlá přerušení způsobují viditelné změny na woku vozidla. Čas od času můžete matně upozornit, že motor už není tak dynamický jako kdysi, minete trochu více paliva, abyste ujeli stejnou vzdálenost jako vždy, v různých jízdních režimech se objevilo hukot nebo klepání. V takovém případě si můžete být jisti – důvodem je opotřebování.
Je nemožné zastavit opotřebování. Navíc zrychluje jen v čase a přibližuje vaše auto blíže a blíže k nezbytné opravě. Následující příznaky vám mohou poradit, že je čas zvážit ošetření motoru pomocí obnovovacích přísad:
PŘI STARTOVÁNÍ MOTORU JE ZVUK "ZRUČENÍ ŽELEZA".
V důsledku opotřebování stěn válců se mezery mezi nimi a písty zvětšují. Nechte písty udělat nějaké pohyby do stran a zasáhnout blok motoru. Citelné je to zejména při startování v chladném počasí, kdy se rozestupy ještě více rozšíří. To naznačuje, že povrchy válců jsou velmi opotřebované a každý zásah je opotřebovává ještě víc.
VE VÝFUKU JE NEUSTÁLE MODRÝ KOUŘ.
Modrý kouř znamená, že olej neustále vstupuje do spalovacích komor, což naznačuje, že mezi válci a pístními kroužky jsou rozšířeny mezery v důsledku jejich opotřebení.
Tribotechnická směs je schopna obnovit opotřebované povrchy, odstranit kouř a snížit spotřebu oleje.
MOTOR ZAČAL PRACOVAT HLASNĚJŠÍ, SILNĚJŠÍ A OČÁLI VIBRACE.
Tyto příznaky mohou naznačovat, že kompresní rovnováha je narušena.
Písty v různých válcích jsou tlačeny různými silami, což narušuje rovnoměrnost motoru. Pokud se tento znak objevil náhle a prudce na sebe upozornil, je možné, že došlo k prasknutí – například prasknutí pístního kroužku. Pokud se vibrace a hluk zvyšovaly postupně, nepostřehnutelně, je to pravděpodobně důsledek opotřebování. V tomto případě bude tribotechnická směs Atomium schopna obnovit opotřebované povrchy.
JAK TO FUNGUJE?
Neexistují žádné úplně hladké povrchy, i když vypadají jako zrcadlově leštěný kov. Na mikroúrovni jsou vrcholy a prohlubně. Když o sebe otřete dva povrchy, dojde ke kontaktu mezi vrcholy. V malé oblasti kolem bodu kontaktu na zlomek vteřiny je velmi vysoká (více než 1000 stupňů) teplota a tlak. Špičky se poškodí a jejich částice vytéká spolu s motorovým olejem.
Tribotechnická sloučenina Atomium obsahuje drobné částečky aktivního minerálu. V oblasti vysoké teploty a tlaku minerál aktivuje elektronická spojení v kovu. Umožňuje povrchu zachytit kov z motorového oleje. Děje se to po celém povrchu sem a tam v průběhu času. Na konci je vytvořena speciální ochranná vrstva na celé třecí ploše. Je pevnější než běžný povrch a díky své porézní struktuře dokáže udržet hustší olejový film.
Mikropóry ochranné vrstvy jsou vyplněny olejem, který pod silami povrchového napětí vytváří souvislý film. Obnovení tvaru a efektivnější mazání umožňují částem plnit své funkce tak, jak to bylo stanoveno v konstrukci motoru, což vede k obnovení výkonnostních charakteristik všech třecích jednotek.
Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.
První pomoc:
Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.
Důležité:
Obnovuje správnou funkci hydraulických zdvihadel ventilů.
Počet hodnocení 0
Zeptejte se nás ohledně produktu: ATOMIUM active gasoline PLUS 90ml
zakoupené na runder.cz 18.11.2024
zakoupené na runder.cz 02.11.2024
zakoupené na runder.cz 01.11.2024
zakoupené na runder.cz 30.10.2024
zakoupené na runder.cz 10.11.2024
zakoupené na runder.cz 13.11.2024