Problém s přímým vstřikováním
Velká výhoda nových motorů s přímým vstřikováním je jejich výkon, dobrá účinnost a nízké hodnoty CO2. Tyto výhody ale netrvají věčně , není-li o motor dobře postaráno. Díky přísnějším tolerance mechanických částí a vyšší produkci sazí/částic, jsou systémy přímého vstřikování náchylnější ke znečištění , což má časem zásadní vliv na jejich účinnost. Z praxe majitelé aut často řeší rozsvícenou kontrolku motoru , citelně snížený výkon, nebo zvýšenou kouřivost, což může vést k problémům na STK při emisní kontrole.
Jak se zbavit nečistot na vstřikovačích paliva GDI
Předejít vzniku nečistot na vstřikovačích není tak jednoduché. Vstřikovače paliva jsou vystaveny nejen vysoké teplotě, ale také nečistotám ze spalovacího procesu, které se spečou na špičce vstřikovače a následně blokují jeho otvory, které mají průměr menší než lidský vlas. Řídící jednotka kompenzuje tuto situaci automatickým nastavením dávkování paliva. Pokud se však dlouhodobě odchýlí dávkování paliva o 25% od typických hodnot , tak se pravděpodobně rozsvítí kontrolka chyby motoru a sníží se výkon motoru. Ukázalo se, že účinné látky v GDI aditivu nejen odstraňují nečistoty a zabraňují následné kontaminaci vstřikovače paliva, ale také snižují spotřebu paliva, která se během testů snížila o 4%.
Počet hodnocení 0
Zeptejte se nás ohledně produktu: JLM GDI Injector Cleaner - čistič benzinových přímých vstřiků 250ML
zakoupené na runder.cz 05.11.2024
zakoupené na runder.cz 17.11.2024
zakoupené na runder.cz 18.11.2024
zakoupené na runder.cz 13.11.2024
zakoupené na runder.cz 04.11.2024
zakoupené na runder.cz 18.11.2024