Do palivové nádrže na 50 až 70 litrů nafty, přidejte celý objem aditiva JLM Diesel Extreme Clean 1L. Můžete přidat před tankováním, nebo i po natankování nafty. Aditivum může být přidáno i do prémiové nafty.
Aby bylo dosaženo co nejlepšího čisticího efektu, doporučujeme jízdu ve vyšších otáčkách. Například jízdou po dálnici se zařazeným nižším převodovým stupněm tak, aby měl motor cca 3000 ot./min. Nebo svižnou jízdou tak, aby byl motor občasně vytáčen přes 3000 ot./min. Výrobce doporučuje takovou jízdu ve vyšších otáčkách alespoň po dobu 30 min. s aditivovanou naftou. Není nutné jezdit ve vyšších otáčkách 30 min. bez přerušení.
Po vyjetí celé nádrže s aditivem Extreme Clean vyměňte motorový olej s proplachem JLM Engine Oil Flush. Zahřejte motor na provozní teplotu (teplota oleje 90C) Vypněte motor a přidejte JLM Engine Oil Flush do motorového oleje před výměnou oleje. Nastartujte a nechte motor běžet na volnoběhu 15 minut. Pokud je motor velmi zanesený, nebo jsou připečené pístní kroužky, bude třeba nechat motor běžet 20 – 25 min. Potom vyměňte olej a olejový filtr jako obvykle. Objem 250 ml proplachu Engine Flush je určen pro 3 až 5L oleje. Pokud je olejová náplň větší než 5,5 litru, použijte 2 balení Engine Flush.
Do nového oleje nalijte keramickou ochranu motoru Bortec. Keramika Bortec je nejnovější generace ochrany motoru, která umožňuje motorovému oleji ještě lepší ochranu jednotlivých motorových komponentů a pomáhá snižovat spotřebu paliva. JLM Bortec neobsahuje žádné pevné částice. To znamená, že je naprosto tekutý a ještě účinnější, než běžné přísady určené k minimalizování opotřebení a třecího odporu mezi pohyblivými částmi ve spalovacích motorů. Keramika Bortec může být použita do nových aut, která právě sjela z výrobní linky a také do motorů s vysokým nájezdem kilometrů.
Jak často dekarbonizovat?
Dekarbonizační sadu lze použít při každé výměně oleje při standardních výměnných intervalech po 10 až 15 tis. km. Ta to sada je určena pro všechny naftové motory nejnovějších generací s DPF filtrem. Je velmi vhodná i pro starší naftové motory s turbem i bez turba.