Chrání systémy pro dodatečnou úpravu výfukových plynů. Díky pokročilé aditivní technologii, která zlepšuje ochranu před opotřebením a zvyšuje oxidační stabilitu, splňuje olej požadavky nejmodernějších motorových koncepcí. Rovněž umožňuje formulaci oleje s nízkým obsahem popelovin a se zlepšenou snášenlivostí s ohledem na katalyzátor a filtr pevných částic (DPF). Pomocí zvoleného nastavení viskozity je motor také při extrémních situacích, jako jsou např. vysoké teplotní a mechanické zatížení, výborně chráněn.
Specifikace schválení
ACEA E7, ACEA E9; API CF, API CI-4, API CJ-4, API SM; Mack EO-O Premium Plus 07; MAN M3575; MB 228.31; Renault Trucks RLD-3; Volvo VDS-4
Doporučeno pro specifikace
Caterpillar ECF-2, Caterpillar ECF-2; Cummins CES 20081; Detroit Diesel DDC 93K218; Global DHD-1; JASO DH-2; John Deere JDQ 78X; MTU Typ 2.1
Olej splňuje požadavky nejmodernějších motorových koncepcí se sníženou emisí škodlivých látek. Je optimální pro užitková vozidla, autobusy v místním i dálkovém provozu a také pro lesní, zemědělská a stavební vozidla. Díky své dobré výkonnosti se olej optimálně hodí pro použití v moderních motorech splňujících normy Euro IV, Euro V a Euro VI. Obzvláště doporučený je pro vozidla vybavená filtrem pevných částic (DPF). Olej Top Tec Truck 4450 15W-40 je bez omezení zpětně kompatibilní v mnoha vozidlech. V souladu s požadavky výrobců lze použít i v motorech splňujících pouze starší normy Euro II a Euro III.