expedicia-img
Expedujeme do 24 hodin 

90% zboží

doprava-img
Doprava ZDARMA 

při nákupu od 2 250 Kč

darcek-img
Pečlivě balíme 

aby balík došel v pořádku

MOTUL 8100 5W-30 ECO-LITE 4L

skladem
Výrobce: MOTUL
Zjistěte přesný typ oleje - Online katalog
Kód produktu
108213
698 Kč
Cena bez DPH: 577 Kč
maskot-img-4
Při výběru toho správného oleje nezapomeňte na výměnu filtru.
Vyberte si z naší bohaté nabídky.

Motul 8100 ECO-LITE 5W-30  je 100% syntetické mazivo na bázi esterů. Olej šetřící palivo speciálně vyvinutý pro  současné benzinové motory  s atmosférickým nebo přeplňovaným turbodmychadlem, nepřímé nebo přímé vstřikování, navržený tak, aby používal motorový olej s nízkým třením a nízkou viskozitou HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s).


Vhodné pro  moderní benzinové motory  vyžadující viskozitu 30 a mazivo šetřící palivo (normy API SP-RC, API SP a/nebo ILSAC GF-6a).

 

Maziva podle  API SN  poskytují 

  • mimořádnou odolnost proti oxidaci
  • lepší ochranu proti vytváření nánosů
  • lepší čistotu motoru, ochranu proti opotřebení a vyšší výkonnost při nízké teplotě po celou dobu životnosti motoru

 

Stupeň viskozity SAE 5W-30  minimalizuje hydrodynamické tření maziva, umožňující šetření paliva, zvláště pokud je olej studený. Zlepšuje průtok oleje při nastartování, urychluje zvyšování tlaku oleje, zvyšování otáček a zajišťuje rychlejší dosažení provozní teploty. Tento typ oleje je šetrný k životnímu prostředí, umožňuje snížit spotřebu paliva, a proto minimalizuje emise skleníkových plynů (CO 2).

 

Schválen GM-dexos1TM GEN2  pro všechny nové benzinové motory GM, které vyžadují toto schválení: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL a VAUXHALL.
Kompatibilní s katalyzátory.
Tento typ oleje může být nevhodný pro použití v některých motorech. V případě pochybností si přečtěte návod k obsluze.


Standard API SP  je plně zpětně kompatibilní se standardem API SN a všemi předchozími standardy API. Specifikace API SP-RC „šetřící zdroje“ je ještě náročnější na požadavky na úsporu energie. Kromě toho, že je standard API SP ve srovnání s API SN a API SN Plus zpětně kompatibilní, poskytuje vyšší výkon a především dodává ochranu před LSPI pro benzinové motory s přeplňováním a přímým vstřikováním.

 

Na základě specifikace  API SP  je norma ILSAC GF-6a pro maziva třídy 20 s viskozitou ještě přísnější, zejména pokud jde o výhody z hlediska úspory paliva. Posilují se požadavky na stranu mazadla s nízkou viskozitou „Fuel Economy“, ale i prodloužené výměnné intervaly, čistota pístů/kroužků, kompatibilita těsnění a snížený obsah fosforu pro kompatibilitu systémů dodatečné úpravy. Specifikace ILSAC GF-6a zajišťuje dokonalou ochranu motoru při použití benzínu s obsahem až 85% etanolu (E85).

 

Standard  GM dexos1TM  je vhodný pro celou řadu benzinových motorů GM od modelového roku 2011 a vyžaduje schválené mazivo dexos1 (kromě servisní náplně v Evropě). Specifikace  GM dexos1TM  je určen k použití s ​​benzinovými motory a nahrazuje GM-LL-A-025, GM 6094M a GM 4718M. GM dexos1TM je také zpětně kompatibilní s benzinovými vozy GM před rokem 2011.
Norma  GM dexos1TM  kombinuje velmi přísné požadavky mezinárodních norem, jako jsou API, ACEA a ILSAC, spolu se specifickými požadavky GM na prokázání výhod úspory paliva a trvanlivosti motoru.
 

Společnost GM vyvinula svůj standard  dexos1TM , aby oleje poskytovaly vysokou tepelnou stabilitu a zajišťovaly vynikající odolnost při vysokých teplotách, aby se předešlo černému kalu a zvýšení viskozity, které mohou vytvářet saze pocházející ze zbytků hoření.

 

Přeplňované benzinové motory s přímým vstřikováním mají určité riziko sporadických jevů před vznícením ve spalovacích komorách. Tento typ sporadického abnormálního spalování připomíná kovový hluk ze spalovacích komor a někdy je spojen s krátkou ztrátou energie. Tento jev zvaný LSPI pro nízké otáčky před zapalováním nebo také Rumble vytváří ve spalovací komoře velmi vysoké tlakové špičky, které mohou vést k poškození pístu a v konečném důsledku ke zničení motoru. Pro své benzinové motory zmenšené velikosti nejnovější generace, které jsou vybaveny systémy přímého vstřikování a turbodmychadly, vyvinula společnost GM normu dexos1TM GEN2 pro motorová maziva s cílem zaručit dokonalou integritu těchto benzinových motorů, které čelí riziku těchto abnormálních spalování.
Stejně standard API SP nyní plně pokrývá tento požadavek LSPI, aby dokonale chránil benzinové motory s přeplňovaným turbodmychadlem a přímým vstřikováním.

 

Někteří výrobci  OEM  vyžadují pro své nejnovější benzinové motory mazivo API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus a ILSAC GF-6a nebo GF-5, aby byl zaručen maximální výkon a trvanlivost. Specifikace CHRYSLER MS-6395 (úroveň GF-4), FORD WSS M2C 929-A (úroveň GF-4), FORD M2C 946-A (úroveň GF-5) a FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN - RC a SN Plus úrovně) odrážejí tyto druhy požadavků.
V rámci skupiny FCA (Fiat Chrysler Automobiles) specifikace FIAT 9.55535-CR1 odráží tuto specifikaci CHYSLER MS-6395 ve Fiatu.

Schválené specifikace

SCHVÁLENIA API: API SN
SCHVÁLENIA OEM: ILSAC GF-5

Nehodnocen

Počet hodnocení 0

K tomuto produktu nemáme ještě žádné recenze


opytajte-sa-maskot

Nevíte si vybrat? Jsme tady pro Vás

Zeptejte se nás ohledně produktu: MOTUL 8100 5W-30 ECO-LITE 4L

Typ vozidla:

Doporučené produkty

Alternativy

Heuréka, zákazníci jsou s námi spokojeni

Katalog produktů
expedicia-img
Expedujeme do 24 hodin  90% zboží
doprava-img
Doprava ZDARMA  při nákupu od 2 250 Kč
darcek-img
Pečlivě balíme  aby balík došel v pořádku