Total Rubia Optima 1100 FE 10W-30 je minerální mazivo s nízkým obsahem SAPS pro dieselové motory, vhodné pro náročné silniční aplikace, s technologií Fuel Economy založenou na nejnovější specifikaci CK-4.
TECHNOLOGIE
- Technologie Inno-Boost
- Připraven na další kapitolu technologie motoru.
- Díky technologii Inno-Boost obsahují formulace správnou kombinaci silných antioxidačních molekul.
- Tyto aktivní molekuly inhibují tvorbu radikálů a udržují uhlovodíkové řetězce neporušené.
- Výsledkem je, že viskozita motorového oleje zůstává stabilní a déle si zachovává své vlastnosti.
APLIKACE
- Rubia Optima 1100 FE 10W-30 je vyvinut pro nejnovější silniční dieselové motory a díky své zpětné kompatibilitě je vhodný pro stávající dieselové motory.
- Díky technologii „low-SAPS“ (nízký obsah sulfátového popela, fosforu a síry) chrání Rubia Optima 1100 FE 10W30 motory vybavené jakýmkoli druhem systémů dodatečné úpravy, jako jsou filtry pevných částic (DPF).
- Rubia Optima 1100 FE 10W-30 umožňuje pokrytí flotily smíšených značek pouze jedním produktem.
VÝKONY A VÝHODY PRO ZÁKAZNÍKY
- má vynikající smykovou stabilitu, čímž si zachovává svoji viskozitu ve vysoce zatížených kontaktech a silnou ochranu motoru v náročných podmínkách.
- má zlepšenou oxidační stabilitu, která narušuje oxidační reakce, zabraňuje tvorbě škodlivých kalů a chrání horké motory.
- určen ke kontrole provzdušňování, omezuje tvorbu vzduchových bublin v mazivech pro lepší účinnost motoru.
- Vysoká kvalita základových olejů v kombinaci s vysokovýkonnými aditivy činí z Rubia Optima 1100 FE 10W-30 mimořádně technické mazivo.
- Pokročilá aditiva udržují nejcitlivější části motoru čisté díky detergentům, dispergačním prostředkům a vlastnostem proti opotřebení, které přispívají k účinné kontrole sazí, kalu a usazenin.
DOPORUČENÍ K POUŽÍVÁNÍ
Před použitím produktu byste měli zkontrolovat příručku údržby vozidla. Výměna oleje by se měla provádět v souladu s doporučeními výrobce.
Výrobek se nesmí skladovat při teplotách nad 60°C . Mělo by se uchovávat mimo sluneční záření, intenzivní chlad a extrémní výkyvy teplot. Pokud je to možné, obal by neměl být vystaven povětrnostním vlivům. V opačném případě by měly být sudy uloženy vodorovně, aby se zabránilo jakémukoli znečištění vodou a aby se předešlo odření etikety produktu.
Specifikace schválení
ACEA E7, E9, E11
API CK-4/CJ-4/CI-4 plus/CI-4/CH-4
MB-Approval 228.31
Mack EO-S 4.5
Volvo VDS-4.5
Renault Trucks RLD-3
Cummins CES 20086
Detroit Diesel DFS 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
DAF PSQL 2.1E
IVECO