WURTH VULKANIZAČNÍ LEPIDLO má vysokou pevnost. Pro samovulkanizující systémy pro opravu pneumatik a hadic.
Upozornění
Výňatek z: § 36 německých předpisů o silničním provozu (StVZO), pokyny pro hodnocení a opravy poškozených pneumatik, ze dne 8. února 2001
Kombinované sady pro opravu
Opravné části skládající se z výplně otvoru a záplaty.
3. Základní požadavky
3.1 Před opravou musí být každá pneumatika demontována z disku, aby se posoudilo poškození a provedly opravy. Výjimkou jsou pneumatiky, které jsou jasně poškozeny jen na vnější straně...
3.4 Poškozená oblast se musí odkrýt a vyčistit vhodným nástrojem.
3.5 Poškozené pneumatiky, které byly dříve opraveny nouzovými prostředky, se nemohou opravovat.
3.6 Není povoleno vložit vzdušnici bez opravy poškozené pneumatiky.
4. Provedení opravy
Standardně se kanálek propíchnutí vyplní syrovou gumou, která je vulkanizována za tepla nebo za studena. Vnitřní strana pneumatiky se pak zakryje záplatou. K vyplnění otvorů vytvořených propíchnutím běhounu se mohou použít i předem vulkanizované pryžové výplně spolu se záplatami.
Pro jednotlivé druhy pneumatik platí:
Motocyklové pneumatiky
Na motocyklových pneumatikách jsou opravy defektů použitím kombinovaných lepicích uzávěrů povoleny v případě poškozených ploch do průměru maximálně 6 mm.
Opravy motocyklových pneumatik poškozených mimo oblast běhounu nejsou povoleny.
Pneumatiky osobních vozidel a přívěsů
Na oblasti běhounu jsou opravy defektů použitím kombinovaných lepicích uzávěrů povoleny v případě poškozených ploch do průměru maximálně 6 mm.
Opravy pryže v oblasti patky jsou povoleny pouze v případě, pokud nebyl poškozen materiál výztuže.
Pneumatiky užitkových vozidel a pneumatiky s koeficientem zatížení < 122 na užitkových vozidlech a jejich přívěsech
Na oblasti běhounu jsou opravy defektů použitím kombinovaných lepicích uzávěrů povoleny v případě poškozených ploch do průměru maximálně 6 mm.
Opravy pryže v oblasti patky jsou povoleny pouze v případě, pokud nebyl poškozen materiál výztuže.
Pneumatiky s koeficientem zatížení ≥ 122 na užitkových vozidlech a jejich přívěsech
Na oblasti běhounu jsou opravy defektů použitím kombinovaných lepicích uzávěrů povoleny v případě poškozených ploch do průměru maximálně 10 mm. Opravy pryže v oblasti patky jsou povoleny pouze v případě, pokud nebyl poškozen materiál výztuže (kostra pneumatiky nebo kordová vrstva).
Pokyny k použití jsou doporučení založená na testech, které jsme provedli, a na našich zkušenostech. Před každou aplikací proveďte vlastní testy. Vzhledem k velkému počtu aplikací a podmínek skladování a zpracování nepřebíráme žádnou zodpovědnost za výsledek konkrétní aplikace.
Použití:
Před použitím protřepejte. Na opravované místo naneste tenkou vrstvu roztoku a nechte ji zaschnout. Přiložte záplaty podle pokynů pro jednotlivé systémy na opravu. Po použití nádobu uzavřete.
Demontujte pneumatiku a označte propíchnutí.
Změřte poškozenou plochu, abyste mohli vybrat záplatu. Vyvrtejte kanálek propíchnutí z vnitřní strany.
Obruste bez použití tlaku (odstraňte všechny výstupky). Maximální otáčky: 5000 ot./min.
Odstraňte prach po broušení vysavačem.
Do otvoru naneste kapku roztoku. Rozetřete roztok po celé obroušené ploše. Nechte zaschnout 5 minut.
Odstraňte ochrannou podložku, nedotýkejte se odkrytého povrchu.
Vytáhněte sondu z vnější strany, dokud se disk záplaty neusadí na vnitřní stranu pneumatiky.
Přitlačte válečkem, začněte ze středu.
Po namontování a nahuštění odřízněte (netahejte).
Schválené specifikace
Chemický základ Nafta
Barva Béžová
Hustota 0,74 g/cm³
Podmínka pro hustotu při 15°C
Obal Dóza
Obsah 235 ml
Skladovatelnost od data výroby 12 Měsíc
Nehodnocen
Počet hodnocení
0
K tomuto produktu nemáme ještě žádné recenze
Jak jste se zbožím spokojeni?
WURTH VULKANIZAČNÍ LEPIDLO 235ml
Ohodnoťte produkt
Nevíte si vybrat? Jsme tady pro Vás
Zeptejte se nás ohledně produktu: WURTH VULKANIZAČNÍ LEPIDLO 235ml