Od roku 1902 společnost Bosch nepřetržitě zdokonaluje technologii zapalovacích svíček. Spolupráce s týmy motoristického sportu a výrobci vozidel přináší inovace, které jsou průběžně implementovány při vývoji produktů a ve výrobních postupech zapalovacích svíček Bosch.
BOSCH 0 242 135 518 jsou vybaveny zapalovacími kolíky z iridia na středové elektrodě: Zapalovací svíčky jsou vyvinuty ve stejné kvalitě jako díly pro prvovýbavu a jsou konstruovány pro vysoký výkon v zážehových motorech.
- Vyvinuto ve stejné vysoké kvalitě, jakou dodáváme do prvovýbavy: Vynikající technologie zapalovací svíčky, které přesně odpovídají požadavkům příslušného motoru
- Jemné iridiové drátky v úhlu 360° svařované kontinuálním laserem na zapalovacím kolíku středové elektrody a rozšířená uzemňovací elektroda z iridia: Pro maximální spalování a zvýšenou servisní životnost
- Velká měděná středová elektroda jádra: Umožňuje lepší přenos tepla
- Poniklované těleso a závit: Pro ochranu proti korozi a zadření v hliníkové hlavě válce bez nutnosti mazání
- Z výroby přednastavená vzduchová mezera elektrod: Umožňuje bezproblémovou výměnu zapalovacích svíček
- Vyrobeno pomocí smršťovací montáže: Vylepšená odolnost při extrémních teplotách a vysoká plynotěsnost
- Provedení s žebrovaným izolátorem: Zabraňuje vynecháváním zapálení v důsledku přeskoku jiskry mimo kontakty zapalovací svíčky
Vzdálenost elektrod [mm] |
0,7 mm |
Utahovací moment [Nm] |
23 Nm |
Rozměr závitu |
M 12 x 1,25 |
Délka závitu [mm] |
26,5 mm |
Rozměr klíče |
14 |
Poloha jiskry [mm] |
5 mm |
Počet pólů |
1-pólová |
![bosch.jpg](https://filtreaoleje.sk/upload/W265014-bosch.jpg)
CITROËN Motor Výkon Vyrábane od / do
C-ELYSEE (DD_) 1.2 VTi 72 (DDHMY0) 53 KW / 72 HP 11.2012 - 1.2017
C-ELYSEE (DD_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 12.2014 - Teraz
C-ELYSEE (DD_) 1.2 PureTech 82 (DDHMRP) 61 KW / 83 HP 2.2018 - Teraz
C1 II (PA_, PS_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 4.2014 - Teraz
C3 II (SC_) 1.0 VTi 68 50 KW / 68 HP 8.2012 - Teraz
C3 II (SC_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 6.2012 - 9.2016
C3 III (SX) 1.2 VTi 68 50 KW / 68 HP 7.2016 - Teraz
C3 III (SX) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 7.2016 - Teraz
C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 61 KW / 83 HP 5.2018 - Teraz
C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 LPG 61 KW / 83 HP 5.2018 - Teraz
C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 PureTech 82 (2RHMRC, 2RHMZB) 60 KW / 82 HP 6.2017 - Teraz
C4 CACTUS 1.2 VTi 75 / PureTech 75 55 KW / 75 HP 9.2014 - Teraz
C4 CACTUS 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 9.2014 - Teraz
DS3 (SA_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 1.2013 - 3.2015
DS3 Kabriolet 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 1.2013 - 7.2015
C3 III Van (SX_, SY_) 1.2 VTi 60 KW / 82 HP 7.2016 - Teraz
C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 82 61 KW / 83 HP 3.2019 - Teraz
C3 AIRCROSS II Van (2C_, 2R_) PureTech 82 60 KW / 82 HP 5.2019 - Teraz
DS Motor Výkon Vyrábane od / do
DS 3 (SA_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 4.2015 - 7.2019
DS 3 Kabriolet (SB_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 7.2015 - 7.2019
PEUGEOT Motor Výkon Vyrábane od / do
108 1.2 60 KW / 82 HP 5.2014 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.0 50 KW / 68 HP 3.2012 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.2 VTi 68 / PureTech 68 50 KW / 68 HP 8.2016 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 60 KW / 82 HP 3.2012 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.2 PureTech 82 61 KW / 82 HP 3.2018 - Teraz
301 1.2 VTi 72 53 KW / 72 HP 11.2012 - Teraz
301 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 12.2014 - Teraz
301 1.2 PureTech 82 61 KW / 83 HP 2.2018 - Teraz
308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 VTi 72 60 KW / 82 HP 9.2013 - 6.2021
2008 I (CU_) 1.2 VTi 60 KW / 82 HP 3.2013 - 12.2018
2008 I (CU_) 1.2 PureTech 82 61 KW / 82 HP 1.2018 - 12.2019
CITROËN | 9676288180 |
CITROËN | 96 762 881 80 |
CHERY | E4G16-3707110 |
KARRY | S11-3707100 |
PEUGEOT | 9676288180 |
PEUGEOT | 96 762 881 80 |
TOYOTA | SU001-01126 |