Od roku 1902 společnost Bosch nepřetržitě zdokonaluje technologii zapalovacích svíček. Spolupráce s týmy motoristického sportu a výrobci vozidel přináší inovace, které jsou průběžně implementovány při vývoji produktů a ve výrobních postupech zapalovacích svíček Bosch.
BOSCH 0 242 135 580 jsou vybaveny zapalovacími kolíky z iridia na středové elektrodě: Zapalovací svíčky jsou vyvinuty ve stejné kvalitě jako díly pro prvovýbavu a jsou konstruovány pro vysoký výkon v zážehových motorech.
- Vyvinuto ve stejné vysoké kvalitě, jakou dodáváme do prvovýbavy: Vynikající technologie zapalovací svíčky, které přesně odpovídají požadavkům příslušného motoru
- Jemné iridiové drátky v úhlu 360° svařované kontinuálním laserem na zapalovacím kolíku středové elektrody a rozšířená uzemňovací elektroda z iridia: Pro maximální spalování a zvýšenou servisní životnost
- Velká měděná středová elektroda jádra: Umožňuje lepší přenos tepla
- Poniklované těleso a závit: Pro ochranu proti korozi a zadření v hliníkové hlavě válce bez nutnosti mazání
- Z výroby přednastavená vzduchová mezera elektrod: Umožňuje bezproblémovou výměnu zapalovacích svíček
- Vyrobeno pomocí smršťovací montáže: Vylepšená odolnost při extrémních teplotách a vysoká plynotěsnost
- Provedení s žebrovaným izolátorem: Zabraňuje vynecháváním zapálení v důsledku přeskoku jiskry mimo kontakty zapalovací svíčky
Vzdálenost elektrod [mm] |
1,0 mm |
Utahovací moment [Nm] |
23 Nm |
Rozměr závitu |
M 12 x 1,25 |
Délka závitu [mm] |
19 mm |
Rozměr klíče |
16 |
Poloha jiskry [mm] |
5 mm |
Počet pólů |
1-pólová |
![bosch.jpg](https://filtreaoleje.sk/upload/W265014-bosch.jpg)
HYUNDAI Motor Výkon Vyrábane od / do
i10 I (PA) 1.2 57 KW / 78 HP 11.2008 - 12.2011
i10 I (PA) 1.2 63 KW / 86 HP 4.2011 - 12.2013
i20 I (PB, PBT) 1.2 57 KW / 78 HP 9.2008 - 12.2012
i20 I (PB, PBT) 1.2 63 KW / 86 HP 3.2012 - 12.2015
BUICK | 24105241 |
DONGFENG (DFAC) | 3707200E0100 |
HYUNDAI | 1882709080 |
HYUNDAI | 18827 09080 |
CHANGAN | 3707200E0100 |
CHEVROLET | 24105241 |