Od roku 1902 společnost Bosch nepřetržitě zdokonaluje technologii zapalovacích svíček. Spolupráce s týmy motoristického sportu a výrobci vozidel přináší inovace, které jsou průběžně implementovány při vývoji produktů a ve výrobních postupech zapalovacích svíček Bosch.
BOSCH 0 242 236 610 jsou vybaveny zapalovacími kolíky z iridia na středové elektrodě: Zapalovací svíčky jsou vyvinuty ve stejné kvalitě jako díly pro prvovýbavu a jsou konstruovány pro vysoký výkon v zážehových motorech.
- Vyvinuto ve stejné vysoké kvalitě, jakou dodáváme do prvovýbavy: Vynikající technologie zapalovací svíčky, které přesně odpovídají požadavkům příslušného motoru
- Jemné iridiové drátky v úhlu 360° svařované kontinuálním laserem na zapalovacím kolíku středové elektrody a rozšířená uzemňovací elektroda z iridia: Pro maximální spalování a zvýšenou servisní životnost
- Velká měděná středová elektroda jádra: Umožňuje lepší přenos tepla
- Poniklované těleso a závit: Pro ochranu proti korozi a zadření v hliníkové hlavě válce bez nutnosti mazání
- Z výroby přednastavená vzduchová mezera elektrod: Umožňuje bezproblémovou výměnu zapalovacích svíček
- Vyrobeno pomocí smršťovací montáže: Vylepšená odolnost při extrémních teplotách a vysoká plynotěsnost
- Provedení s žebrovaným izolátorem: Zabraňuje vynecháváním zapálení v důsledku přeskoku jiskry mimo kontakty zapalovací svíčky
Vzdálenost elektrod [mm] |
1,3mm |
Utahovací moment [Nm] |
28 Nm |
Rozměr závitu |
M 14 x 1,25 |
Délka závitu [mm] |
19 mm |
Rozměr klíče |
16 |
Poloha jiskry [mm] |
4 mm |
Počet pólů |
1-pólová |
![bosch.jpg](https://filtreaoleje.sk/upload/W265014-bosch.jpg)
HONDA Motor Výkon Vyrábane od / do
CR-Z (ZF) 1.5 IMA (ZF1) 91 KW / 124 HP 9.2010 - 12.2013
JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.2 (GG1) 66 KW / 90 HP 7.2008 - Teraz
JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.2 (GG1) 66 KW / 90 HP 7.2008 - Teraz
JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.3 i (GE6, GG3, GG6) 73 KW / 100 HP 7.2008 - Teraz
HONDA | 12290-RB0-G01 |
HONDA | 12290-RB0-J01 |
HONDA | 12290-RB0-J11 |
HONDA | 12290-RTW-004 |