Od
KčDo
KčKaždá svíčka je v automobilu potřebná k zapalování směsi paliva a vzduchu ve spalovacím motoru. Je to elektrické zařízení, které je v každé hlavě válce ve spalovacího motoru. Směs paliva a vzduchu zapaluje za pomoci elektrické jiskry a tak iniciuje řetězovou reakci spalování ve válci motoru, po kterém
VíceKaždá svíčka je v automobilu potřebná k zapalování směsi paliva a vzduchu ve spalovacím motoru. Je to elektrické zařízení, které je v každé hlavě válce ve spalovacího motoru. Směs paliva a vzduchu zapaluje za pomoci elektrické jiskry a tak iniciuje řetězovou reakci spalování ve válci motoru, po kterém následuje expanze plynů, která uvádí do pohybu písty motoru. Svíčka má vnější a prostřední elektrodu, ve spodní části má závit, kterým se připojuje k hlavě válců motoru. Mezi elektrodami vzniká jiskra potřebná k zapálení paliva, tak se vlastně uvádí motor do chodu
Žhaviče jsou malá elektrická zařízení nacházející se v hlavě válců každého válce vznětového motoru, přičemž je každý jeden válec motoru vybaven jedním žhavičem. Vznětový motor, na rozdíl od toho zážehového, nezapaluje pracovní směs pomocí jiskry ze zapalovací svíčky, ale pomocí vysoké komprese, respektive vysokého tlaku, který vytváří vysokou teplotu ve spalovacím prostoru. Vzduch, který je nasáván do válců je stlačován, díky čemuž se zahřeje na velmi vysokou teplotu a po vstříknutí paliva dojde k zážehu. Toto je velmi stručně a laicky vysvětlen princip práce vznětového motoru.
Ménězakoupené na runder.cz 25.11.2024
zakoupené na runder.cz 21.11.2024
zakoupené na runder.cz 26.11.2024
zakoupené na runder.cz 22.11.2024
zakoupené na runder.cz 25.11.2024
zakoupené na runder.cz 21.11.2024
Nenašli jste, co jste hledali? Rádi vám pomůžeme s jakýmikoli dotazy, připomínkami či problémy, na které jste narazili. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám neustále zlepšovat naše služby. Jsme tu pro Vás a budeme se snažit odpovědět co nejdříve.
Od
KčDo
Kč